モエノヒトトキblog

素直な思いを綴ります♫

海の中道海浜公園〜ネモフィラ〜

⭐︎良かったこと

①天気がよくて洗濯日和

②昨日夜ご飯おかずだけでもちゃんといっぱい食べて痩せてたこと

③散歩バイトで海の中道海浜公園散歩できてドッグランに初めて行けていろんなわんちゃんに会えたこと(今日も田中さんと一緒だった)

 

⭐︎ありがとう

①ママ洗濯回してくれてありがとう!パパ途中まで洗濯物干してくれてありがとう!パパ洗濯物ほとんどたたんでくれててありがとう!

②平野さんたくさんバイト代の他送迎も券も買ってくれてありがとうございます!帰りの電車代の360円だったけど(実費370円)出してくれてありがとうございました!

③ママ、ローソンのチョコのバウムクーヘン買ってくれてありがとう!

私が1番最初に保護犬の散歩の仕事をした日の

YouTubeがUPされていて早速見たけど、

私の笑い声が普通に沢山入っていて

動画を邪魔してしまっていて反省😂

でもわんちゃん達可愛かった!

 

A YouTube video of the day I first worked walking rescue dogs was uploaded, so I watched it right away, but there was a lot of my laughter in it, which I regret interrupting the video 😂 But the dogs were so cute!

今日の散歩は天気が良すぎて散歩日和だった。

平尾駅まで行って車に乗せてもらって

海の中道海浜公園まで行ってきた。

青の花が広がってて海みたいで綺麗だった。

ネモフィラという青の花。

初めてこの時期に来たけど本当来れて良かった!

公園が広すぎてわんちゃん達疲れて寝転んでて

可愛かった。

でもその後隣にあったドッグランに行って

またわんちゃん達は走り回ってて元気だなぁって思った。いろんなわんちゃん達もいて

犬好きの私にとって幸せな場所だった。

わんちゃんも飼ったことないからはじめて

ドッグランに来れたしわんちゃん達も楽しんでて良かった。

太陽の下でずっと遊んでたから疲れた。

楽しい疲れ。明日は清掃のバイトだから早寝早起きしてまた頑張ろう!!

 

The weather was so nice today that it was perfect for a walk.

I went to Hirao Station and got in the car

and went to Umi-no-Nakamichi Seaside Park.

The blue flowers were spread out and looked like the sea.

These are blue flowers called nemophila.

It was my first time here at this time of year, but I'm really glad I came!

The park is so big that the dogs were tired and laying down

and it was so cute.

But after that, I went to the dog run next door

and the dogs were running around again and I thought they were so energetic. There were all kinds of dogs there

It was a happy place for me as a dog lover.

I've never had a dog before, so it was my first time

I'm glad I was able to come to the dog run and the dogs were enjoying themselves.

I'm tired because I played in the sun all day.

A fun kind of tiredness. I have a cleaning job tomorrow, so I'll go to bed early and get up early and do my best again!!